نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 13:57

مسئولان دغدغه‌های ورزشکاران استان بوشهر را رفع کنند

گناوه- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان در کنار تشویق ورزشکاران به دغدغه‌های آنها رسیدگی کنند تا مشکلات حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در دیدار «امیر خسروانی» و «سجاد نیک پرست»، ۲ ورزشکار پارالمپیک شهرستان گناوه اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری و نگاه بلند ایشان به ورزش و ورزشکاران نشان دهنده توجه و تشویق ایشان نسبت به شما ورزشکاران است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: شما قهرمانان و ورزشکاران در میادین بین المللی و جهان، ایران اسلامی را سرافراز و پرچم کشورمان را برافراشته می‌کنید و مایه افتخار و عزت برای ایران اسلامی و ملت ایران هستید.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: این جایگاه منزلت خود را دست کم نگیرید و برای کسب موفقیت‌های بیشتر و سربلندی کشور و ملت تلاش مضاعف داشته باشید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان نیز در کنار تشویق ورزشکاران به دغدغه‌های شما ورزشکاران رسیدگی کنند تا مشکلات شما حل شود و دغدغه‌ای در زندگی و معیشت نداشته باشید و با دلی گرم‌تر بتوانید در میادین بین المللی افتخارآفرینی کنید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405247

مهمترین اخبار ایران و جهان: