نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 15:13

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم شیشه از یک خودروی لاماری در پل‌دختر

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه خودرو لاماری و کشف ۴۴ کیلو و ۶٨٠ گرم ماده مخدر صنعتی شیشه در شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان پلدختر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر با اشراف اطلاعاتی از جابه جایی مقادیری موادمخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه خودرو لاماری که از استان‌های جنوبی به لرستان بارگیری شده بود، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه در محورهای مواصلاتی پلدختر مستقر و خودروی لاماری حامل مواد مخدر صنعتی را در یک اقدام عملیاتی مورد ضربه قرار داده و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در بازرسی از این خودرو ۴۴ کیلو و ۶٨٠ گرم موادمخدرصنعتی (شیشه) کشف و یک سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

الهی در پایان با اشاره به اینکه پلیس با همکاری مردم و حمایت دستگاه قضائی با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه قاطع و بی امانی خواهد داشت، از شهروندان خواست، خدمتگزاران خود را در خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم یاری نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438391

مهمترین اخبار ایران و جهان: