نیوز سیتی!
06 مرداد 1402 - 16:52

امام جمعه زنجان: نباید فرصت تحریف را به دشمن داد

امام جمعه زنجان با بیان اینکه محبت به اهل بیت (ع) سال به سال افزوده می‌شود، گفت: نباید فرصت تحریف را به دشمن داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: 124 هزار پیامبر مبعوث شدند تا راه درست زندگی را به بشریت نشان دهند و هدف امام حسین (ع) از قیام کربلا، درس آزادگی و مقاومت به انسان‌ها بود.

وی افزود: از ابتدای خلقت بشریت، کسانی که راه درست را پیدا کردند، سعادتمند شدند و کسانی که راه درست را پیدا نکردند به بدبختی و ذلت دچار شدند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز اگر در مقابل توطئه‌های دشمن قوی نباشیم بسیار مورد هجمه قرار می‌گیریم، گفت: باید مقابل دشمن‌ حواسمان جمع باشد و بدانیم آن‌ها از اسلام ضربه خورده‌اند و دنبال نابودی ما هستند.

وی با قدردانی از هیئت های مذهبی بابت عزاداری‌های بی ریا برای امام حسین(ع) گفت: امسال هم مثل سال‌های گذشته شاهد حضور با شکوه مردم عزادار در مراسمات بودیم.

خاتمی با تأکید بر اینکه محبت امام حسین (ع) تا قیامت خاموش نخواهد شد خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال به سال بر عظمت مراسم عزاداری و همچنین محبت مؤمنین به ائمه اطهار افزوده می‌شود.

وی لباس عزاداری برای امام حسین (ع) را لباس عزت و شرف توصیف کرد و گفت: نباید فرصت تحریف را به دشمن داد؛ ایثار و شهادت درس قیام عاشورا بود که حاصل روشنگری بازماندگان این قیام بوده است و ما نیز نباید فرصت توطئه را به دشمنان بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1413203

مهمترین اخبار ایران و جهان: