نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 11:00

اطعام ‌یک میلیون نیازمند ‌لرستان در ‌طرح اطعام و احسان حسینی

مدیرکل کمیته امداد لرستان از اطعام یک میلیون نیازمند در این استان تا پایان ماه صفر و در قالب طرح اطعام و احسان حسینی خبر داد.

جلال شیخ پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به برپایی 215 آشپزخانه در لرستان برای اطعام نیازمندان اظهار داشت: طرح اطعام و احسان حسینی همانند سال‌های گذشته در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق اجرا شده‌است.

وی با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: یک میلیون پرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان لرستان تا پایان ماه صفر توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ماه محرم و صفر را یکی از برنامه‌های کمیته امداد اعلام و عنوان کرد: این طرح با هدف ارتقای وضعیت معیشت نیازمندان اجرا می‌شود.

وی از همکاری گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی، موکب‌داران و خیران در اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در لرستان خبر داد.

شیخ پور اجرای پویش اطعام و احسان حسینی را در ماه محرم و صفر موجب برکت دانست و اظهار داشت: حضور مردم و مراکز نیکوکاری لرستان نیز در اطعام نیازمندان در عید غدیر مثال‌زدنی بود.

وی با اعلام روش‌های جذب نذورات مردمی افزود: خیران می‌توانند نذورات خود را از طریق مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری در سطح لرستان پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 644/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1394647

مهمترین اخبار ایران و جهان: