نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 08:47

کرمانشاهی‌ها؛ گران نشدن قیمت بنزین را باور کنید، ازدحام نکنید

مدیر شرکت پخش فرآورده نفتی استان کرمانشاه گفت: مشکلی در عرضه بنزین وجود ندارد و خبر افزایش قیمت حامل‌های انرژی صحت ندارد.

ابراهیم پوریزدانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: مشکلی در عرضه بنزین وجود ندارد و خبر افزایش قیمت حامل‌های انرژی صحت ندارد.

وی در خصوص شلوغی و ازدحام ماشین‌ها در جایگاه‌های سوخت، ادامه داد: بعد از تعطیلی سه روز دولت، شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت بنزین مطرح شد و همین امر موجب ازدحام در جایگاه عرضه شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه ادامه داد: مصرف روزانه بنزین در استان حدود یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر  بود که با ازدحام مردم به یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر افزایش یافت و هم‌اکنون به یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این ازدحام سبب شد روز بعد از تعطیلات، ۲۰ تا جایگاه‌ها از ساعت ۲۰ شب تعطیل شوند که روز بعد بنزین بیشتری به جایگاه‌ها دادیم.

پوریزدانی در خصوص کاهش جایگاه سوخت در کارت‌ها، تصریح کرد: براساس اعمال برنامه‌های تغییرات سهمیه سوخت اضطراری میزان سوخت کارت‌های اضطراری برای هر فرد از ۳۰ لیتر به ۱۵ لیتر معین شده تا این التهاب کاهش یابد دوباره به سهمیه ۳۰ لیتر بازمی‌گردد.

وی تصریح کرد: طبق قانون سهمیه‌بندی سوخت شخصی برای هر فرد به ازای هر ۲۴ ساعت از ۳۰ لیتر سوخت به ۴۰ لیتر در کل استان کرمانشاه رسیده است.

پوریزدانی به وجود ۸۵ جایگاه عرضه سوخت در شهر کرمانشاه اشاره کرد و از شهروندان خواست تخلفات جایگاه‌ها را با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند تا در کمتر از ۲۴ ساعت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442991

مهمترین اخبار ایران و جهان: