نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 23:51

دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا الگوی مناسب ایجاد اشتغال است

ساری- رئیس کل دادگستری مازندران، دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا را الگویی مناسب برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق اکبری شامگاه یکشنبه پس از پایان بازدید امروز اعضای شورای تأمین استان مازندران از دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا مصداق شعار ما می‌توانیم است، گفت: روستا نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد و جوانان نباید با پدیده شوم بیکاری و حتی مهاجرت به شهرهاو استان‌های دیگر مواجه شوند.

رئیس دادگستری کل مازندران با بیان اینکه این طرح‌ها موجب اشتغال، و هم کمک کننده اقتصاد در روستا، استان و کشور هستند، افزود: دستگاه قضا از این طرح‌ها حمایت می‌کند.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه افزایش تولید در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و باغداری و دریایی در دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا الگویی مناسبت برای سرمایه گذاری در راه اندازی ایجاد اشتغال است، ادامه داد: دستگاه قضائی در اجرای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معم انقلاب و رئیس قوه قضا است حمایت جدی دارد.

رئیس دادگستری استان مازندران تاکید کرد: هرکسی در زمینه تولید و اشتغال سرمایه گذاری کند قطعاً مورد حمایت است و چنانچه ناامنی در مسئله سرمایه گذاری ایجاد شود، قطعاً دستگاه قضائی با ان‌ها مقابله می‌کند؛ و کسانی که در این زمینه دارای اختلافاتی باشند دستگاه قضا با سرعت و دقت به بررسی مشکلات پرداخته تا زود حل و فصل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1418947

مهمترین اخبار ایران و جهان: