نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 08:00

نبود مکان تمرین استاندارد در مرکز استان، مهمترین دغدغه قایقرانان قزوینی است

رئیس هیات قایقرانی استان قزوین گفت: بزرگترین و مهم ترین مشکلی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم خشک شدن دریاچه مصنوعی باراجین و عدم دراختیار داشتن محل تمرین استاندارد در مرکز استان است که امیدواریم با پیگیری دستگاه های مربوطه، سریعتر آب دریاچه پر شود تا قایقرانان قزوینی برای مسابقات کشوری پیش رو آماده شوند.

علی احدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین به تشریح آخرین وضعیت هیات قایقرانی استان قزوین پرداخت و اظهار کرد: هیات قایقرانی در رشته های اسلالوم، آب های آرام، کاناپولو و رفتینگ فعال است.

وی افزود: قایقرانان اسلالوم در سد رودک، آب های آرام در دریاچه باراجین، کاناپولو در استخر شهید رجایی و رفتینگ در دریاچه شاهرود الموت به تمرین و آماده سازی خود می‌پردازند‌.

رئیس هیات قایقرانی استان قزوین تصریح کرد: در رشته های مختلف قایقرانی ورزشکاران استان قزوین جزو مدعیان محسوب می‌شوند و در ادوار مختلف مسابقات کشوری مدال های زیادی کسب کرده اند که از جمله آن ها می توان به موفقیت های کشوری جوانان قزوین در بخش های اسلالوم، رده ۲۳سال آقایان و بانوان اشاره کرد.

احدی اضافه کرد: بزرگترین و مهم ترین مشکلی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم خشک شدن دریاچه مصنوعی باراجین و عدم دراختیار داشتن محل تمرین استاندارد در مرکز استان است که امیدواریم با پیگیری دستگاه های مربوطه، سریعتر آب دریاچه پر شود تا قایقرانان قزوینی برای مسابقات کشوری پیش رو آماده شوند.

وی بیان کرد: از مسوولان استانی درخواست ایجاد بستر مناسب را داریم تا بازیکنان بتوانند بدون دغدغه ای به تمرین بپردازند و مسافت های طولانی را جهت آماده سازی خود به خارج از استان طی نکنند.

رئیس هیات قایقرانی استان قزوین در پایان گفت: اخیرا تیم پخش کوثر در اسلالوم در لیگ برتر به مقام چهارم دست یافته است. همچنین محدثه حسن پور که در اردوی تیم ملی نیز حضور داشت و پرافتخار ترین قایقران استان قزوین می‌باشد در رشته کایاک اسلالوم مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا مقام دوم را از آن خود کرد.
همچنین نگار صادقی نیز در حال حاضر با تیم نگار آوای شهرکرد و پرهام فتاحی با تیم صدق منجیل در رشته کانواسلالوم در مسابقات بین المللی روسیه به سر می‌‌برند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417347

مهمترین اخبار ایران و جهان: