نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 18:40

۴۷ میلیارد تومان برای تکمیل استخرهای دانش آموزی هزینه شده است

همدان-استاندار همدان گفت: ۴۷ میلیارد تومان برای تکمیل استخرهای دانش آموزی در سطح استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر پنجشنبه در پایان مراسم بازگشایی و بهره‌برداری از استخر سردار شهید بهمنی با اشاره به تکمیل استخرهای دانش‌آموزی استان همدان اظهار کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از استخرهای دانش آموزی در شهرهای همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد ۴۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: دولت مردمی ایران قوی تمام توان خود را به کار گرفته تا خدمات‌رسانی به مردم عزیز به ثمر برسد.

استاندار همدان با اشاره به بازگشایی و بهره‌برداری از هفتمین استخر استان طی یکسال گذشته، گفت: طی یک سال گذشته مجموعاً ۷ استخر در سطح استان تکمیل، بازگشایی و به بهره‌برداری رسید که در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف استان همدان هستند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: علی‌رغم بحران آب در سال گذشته، امسال در همدان یازده استخر در حال خدمت به شهروندان است.

وی با اشاره به سایر استخرها بیان کرد: در تلاش هستیم استخر دیگری که متعلق به اداره آموزش و پرورش ناحیه دو است با تکمیل تجهیزات و همراهی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در هفته‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار همدان عنوان کرد: این استخر برای فرهنگیان، دانش آموزان و بازنشستگان آموزش و پرورش خدمات ارائه می‌کند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم یک منشأ اثر برای پروژه‌های نیمه‌تمام دهه‌های گذشته در استان است، گفت: به دلیل اهمیت و حساسیت محور همدان_گل‌تپه_غارعلیصدر، این پروژه با مساعدت رئیس‌جمهور محترم در مصوبات سفر به قرار گرفت و عملیات اجرایی ساخت آن دیروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

وی افزود: همچنین ایستگاه راه‌آهن همدان تکمیل شده و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1424847

مهمترین اخبار ایران و جهان: