نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 21:41

تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه به منظور تامین سلامت مردم انجام شد

بوشهر- سخنگوی دولت با اشاره به دلایل تعطیلی آخر هفته گفت: تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه به منظور تامین سلامت مردم انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری‌جهرمی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به بوشهر اظهار داشت: به دعوت امام جمعه و استاندار بوشهر برای نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در راستای هماهنگی‌های اجرایی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی و نشست با جمعی از جوانان استان این سفر انجام شد.

وی پرسش و پاسخ‌های حوزه عملکردی کلان دولت را از دیگر برنامه‌های این سفر دانست و بیان کرد: حوزه اطلاع‌رسانی استان بوشهر در قالب نشست‌های پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی استان به‌صورت هفتگی فعالیت‌های خوبی داشته که قابل تقدیر و تحسین است.

سخنگوی دولت با اشاره به تعطیلی سراسری روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: در این زمینه وزیر بهداشت پیشنهادی به هیئت دولت در خصوص شدت گرما و احتمال گرمازدگی‌ها و وارد شدن سایر آسیب‌ها به حوزه سلامت شهروندان ارائه کرد که با این پیشنهاد موافقت و تعطیلی روز چهارشنبه و پنجشنبه اعلام شد.

بهادری جهرمی، پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در زمینه افزایش دما را مورد اشاره قرار داد و افزود: دما هوا در نقاط مختلف کشور افزایشی شد و در راستای حفظ سلامت شهروندان، به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان ضروری از جمله بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و دیگر حوزه‌ها روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور تعطیل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422447

مهمترین اخبار ایران و جهان: