نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 18:20

احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی نقاط خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش تندباد لحظه‌ای به صورت نقطه‌ای در برخی مناطق استان تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش تندباد لحظه‌ای به صورت نقطه‌ای در برخی مناطق استان تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: تا روز شنبه با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش تندبادلحظه‌ای به صورت نقطه‌ای در برخی مناطق استان به ویژه در ارتفاعات شمال و شمال شرق استان دور انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده، استقرار توده هوای گرم و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان و جریانات جنوبی و افزایش رطوبت و مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی، شرقی و مرکزی را نشان می‌دهد.

سبزه‌زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته شوش با ۴۸.۹ و دهدز با ۲۷.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۸.۷ و حداقل ۳۱.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434447

مهمترین اخبار ایران و جهان: