نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 21:04

۲۰۰ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان تنگستان اختصاص یافت

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: در دستور کار داریم که با هم‌افزایی و همراهی علوم پزشکی استان و نماینده مردم در مجلس، از محل اعتبارات وزارت‌خانه و نماینده، جمعاً قریب به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار را به پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان، در سطح شهرستان اختصاص دهیم.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های این حوزه که در برنامه قرار گرفته، تجهیز بیمارستان اهرم، احداث پانسیون برای پزشکان متخصص، احداث مرکز آموزش بهورزی و همچنین مرکز جامع سلامت در محله مسکن مهر اهرم است.

لطفی یکی از دلایل عدم توسعه کاری و تجهیزاتی بیمارستان اهرم در مقایسه با دیگر نقاط استان را عدم استفاده از ظرفیت اعتبارات ملی در گذشته دانست و ابراز امیدواری کرد که علوم پزشکی استان با همراهی و هم‌افزایی، از این ظرفیت برای افزایش اعتبارات شهرستان استفاده کند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: همچون سال گذشته، برای حضور بیشتر پزشکان متخصص در بیمارستان اهرم، احداث و تکمیل پانسیون را در دستور کار قرار دادیم تا مردم بیشتر از حضور پزشکان متخصص در بیمارستان اهرم بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: امیدواریم در فرصت باقی‌مانده تا پایان عمر دولت، با کمک اعتبارات ملی در وزارتخانه بهداشت و درمان و همچنین اعتبارات نماینده محترم، بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان و همچنین بیمارستان اهرم را کاهش دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1403303

مهمترین اخبار ایران و جهان: