نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 15:02

جهاد اسلامی: صهیونیست‌ها با ترورهای جدید قصد فرار از بحران عمیق داخلی را دارند

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به ترور سه تن از رزمندگان مقاومت گفت که سرکردگان رژیم صهیونیستی به بهای خون فلسطینی‌ها می‌خواهند از بحرانی که در آن غرق شده‌اند، فرار کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، احمد المدلل، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در واکنش به شهادت سه تن از رزمندگان مقاومت گفت: ترور ناجوانمردانه سه تن از مبارزان مقاومت در نابلس جنایت جدیدی است که رژیم اشغالگر صهیونیستی مرتکب آن شده است، سرکردگان رژیم صهیونیستی به بهای خون فلسطینی‌ها می‌خواهند از بحرانی که در آن غرق شده اند، فرار کنند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: اشغالگران با جنایت و ریختن خون [فرزندان] ما نمی‌توانند اراده مقاومت را سست کنند، نمی‌توانند اراده فلسطینی‌ها را برای ادامه جهاد و مقاومت در هم بشکنند، بلکه با این کار اراده آن‌ها را برای انتخاب مقاومت افزایش می دهند؛ زیرا خون شهدا ارزشمند است و هدر نخواهد رفت.

احمد المدلل به بازداشت‌های گسترده جوانان فلسطینی توسط تشکیلات خودگردان فلسطین اشاره کرد و گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین باید بداند که بازداشت و تعقیب مبارزان، رژیم اشغالگر را به ارتکاب بی وقفه جنایت علیه مردم ما سوق می دهد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: پیام صبحگاهی اشغالگران  صهیونیست به تشکیلات خودگردان فلسطین این است که صلحی که اشغالگران می‌خواهند، صلح خون، کشتار فلسطینی‌ها و انحلال مقاومت است تا افراط‌گرایان صهیونیست به تأسیس «اسرائیل یهودی» و یهودی‌سازی مسجد‌الاقصی برسند.

احمد المدلل ادامه داد: از تشکیلات خودگردان فلسطین می خواهیم که در جنایت با اشغالگران همراه نشود و دست از بازداشت مبارزان مقاومت بردارد و هماهنگی امنیتی با اشغالگران و توافقنامه «اسلو» را  منحل کند که جز ویرانی، کشتار، شهرک سازی، بازداشت و محاصره بیشتر  چیزی به همراه نداشت.

منابع محلی فلسطینی امروز سه‌شنبه خبر دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شهر نابلس یورش برده و یک دستگاه خودرو را به گلوله بستند که طی آن 3 جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

صهیونیست‌ها همچنین مانع از ورود آمبولانس به محل حادثه برای انتقال پیکر شهدا شدند.

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که این سه فلسطینی در جریان درگیری مسلحانه با نیروهای اشغالگر در منطقه "جبل جرزیم" در شهر نابلس به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1401891

مهمترین اخبار ایران و جهان: