نیوز سیتی!
31 تیر 1402 - 23:14

دو دمه‌ای در محکومیت اهانت به قرآن کریم

مداحان نصف‌جهان مکتب امام حسین(ع) و خیمه حسینی جایگاهی برای محکومیت اهانت به قرآن کریم دانسته و فریاد ارادت مومنان اصفهانی را به گوش دنیا رساندند که مداحی سید رضا نریمانی یکی از همین موارد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  خداوند متعال در بهترین نقطه عالم ماده یعنی مکه، برترین مخلوقات یعنی وجود مبارک حضرت خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله را مبعوث کرد به رسالت دین اکمل و اتمّ خود که برنامه‌ای برای حرکت آدمی از خاک به افلاک باشد و برترین معجزه برترین دین خدا در برترین مکان دنیا، قرآن است که برترین وجود عالم هستی به آدمیان از ازل تا ابد هدیه داد.

قرآن مجید، کلام خدا است که جای در دل‌های مومنان دارد، جایی که از آن به حرم الله تعبیر شده و حافظ قرآن، خود خداوند است و بیچاره آنانی که با سوزاندن و پاره کردن و جسارت به این والاترین کلام، خود را می‌سوزانند و خیال کرده‌اند بر دامن کبریایی قرآن غباری می‌نشیند و بیچاره‌تر آنانی که به این کارهای ابلهانه دل‌خوش کرده‌اند و سوت و کف برای این درماندگان می‌زنند و خدارا شکر که دشمنان ما از احمق‌ها هستند.

این کارهایی که از ناتوانی دربرابر منطق قرآن و دین مبین اسلام است، همانطور که قرآن می‌فرماید، همانند آن است که بخواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند، اما نتیجه آن چیزی جز معرفت مسلمانان عالم به رذالت و حماقت دشمنان خدا و همچنین همبستگی و ارادت بیشتر به آستان قدس قرآن کریم نخواهد شد و از دیدگاه هر مسلمانی در هر نقطه این کره خاکی بلکه هر انسان آزاده‌ای محکوم و منفور است.

مداحان نصف جهان هم، مکتب امام حسین(ع) و خیمه حسینی را محل ابراز اعتراض به این عمل کثیف کرده و فریاد ارادت مومنان اصفهانی را به گوش دنیا رساندند دودمه شب چهارم هیئت فدائیان حسین(ع) اصفهان با مداحی سید رضا نریمانی یکی از همین موارد است. 

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1393403

مهمترین اخبار ایران و جهان: