نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 14:54

توسعه نیازمند برقراری ارتباط بین رسانه و اقتصاد است

رئیس اتاق بازرگانی زنجان توسعه اقتصادی را نیازمند برقراری ارتباط بین رسانه و اقتصاد دانست و گفت: نتیجه نزدیکی این دو مقوله توسعه است و اقدامات اتاق هم در این راستا انجام می‌شود و برگزاری جشنواره رسانه‌ای هم با این هدف برنامه‌ریزی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صمد یوسفی اصل، رئیس اتاق بازرگانی زنجان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، با تبریک این روز اظهار کرد: عرصه رسانه به قدری اهمیت دارد که باید تبدیل به هفته خبرنگار شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بر نقش مهم خبرنگاران در توسعه تاکید و تصریح کرد: جهت‌دهی افکار عمومی و ایجاد ظرفیت و فرهنگ سازی از اقدامات مهم و بسیار تاثیرگذار است که توسط رسانه انجام می‌شود.

وی توسعه اقتصادی را نیازمند برقراری ارتباط بین رسانه و اقتصاد دانست و افزود: نتیجه نزدیکی این دو مقوله توسعه است و اقدامات اتاق هم در این راستا انجام می‌شود و برگزاری جشنواره رسانه‌ای هم با این هدف برنامه‌ریزی شد.

یوسفی اصل با تاکید بر اینکه انجام برخی از اقدامات زیرساختی محسوب می‌شود، ادامه داد: فرودگاه یکی از این نیازهای زیرساختی است که در این رابطه برای برقراری پرواز تهران و خارج از ایران در حال رایزنی هستیم.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435703

مهمترین اخبار ایران و جهان: