نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 13:25

پرچم‌داری مسیر شهدا ایستادگی مقابل دشمنان است

معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: شهدای ما برای حفظ کیان ملی و حفظ اتحاد و انسجام و یکپارچگی این ملت از جان خود گذشتند و امروزه نیز پرچم‌داری مسیر این شهدا ایستادگی مقابل دشمنان است و این کار اجر بزرگی در نزد خداوند دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، احسان یاوری ظهر امروز در اولین یادواره ۴۵۰ شهید این شهرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهرستان کوهدشت دسته گلی به نام سید روح الله عجمیان را تقدیم انقلاب مبارک اسلامی کرده است و این برگ زرینی بر تاریخ این شهرستان است.

وی ضمن اشاره به جمله مقام معظم رهبری حول محور « زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» افزود: شهدای ما برای حفظ کیان ملی و حفظ اتحاد و انسجام و یکپارچگی این ملت از جان خود گذشتند و امروزه نیز پرچم‌داری مسیر این شهدا ایستادگی مقابل دشمنان است و این کار اجر بزرگی در نزد خداوند دارد.

معاون سیاسی استانداری لرستان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن که با تمام توان به میدان آمده و به دنبال ضربه زدن به اسلام است، گفت:چه چیزی بالاتر و بهتر از باد شهدا است که میتواند از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان ممانعت کرده و باعث اتحاد قلوب مومنین شود.

یاوری افزود : امروز که ما در این فضای مقدس گرد هم آمده‌ایم، مشت محکمی در دهان دشمنان زده شده و این جمعیت انقلابی و شهید دوست، نشان دهنده شکست سهمگین دشمنان در اهداف شومشان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435603

مهمترین اخبار ایران و جهان: