نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 21:01

برگزاری یادواره 3 شهید فاراجا در دنا+تصویر و فیلم

مراسم گرامیداشت شهدای امنیت با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت توسط  سازمان هیئت‌های مذهبی و ستاد مردمی شهر سی‌سخت در محل مسجد جامع امام علی ع با حضور خانواده‌های شهدای امنیت شهید درخشان فر، شهید امینی مهر و شهید آراسته، ائمه جمعه شهرستان سخت و پاتاوه، اعضای شورای تامین،اعضای شورای ادری، مردم و دیگر مسوولان برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت گفت: شهادت پهلوانان نامی و واقعی این کره خاکی شهیدان امینی مهر، درخشان فر و آراسته را به خانواده‌های معظم این شهیدان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه سی سخت اظهار کرد: فرزندان شما برای آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی جان خود را اهدا کردند و از جان شیرین خود و خانواده خود گذشتند تا امنیت کشورمان حفظ شود.

واهبی زاده گفت: جریان نورانی شهید و شهادت و جریان مبارک ایثار و مجاهدت دارای شان والایی است و در مرتبه بالایی نزد پروردگار متعال است برای هر عمل صالح و شایسته‌ای یک عمل صالح و شایسته دیگری نیز وجود دارد  تا اینکه آن انسان صالح و شایسته به مرتبه شهادت برسد و در این عالم خلقت بهتر از نیکی و صالح بودن عملی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: شما خانواده های معظم، عزیزان خود را تقدیم دین و قرآن و ولایت و پروردگار کردید شهدای عزیز نیروی انتظامی و فراجا که از با همه وجود در اقصی نقاط کشور برای دفاع از قرآن برای دفاع از دین و برای دفاع از ولایت و برای دفاع از مردم خون دادند و جان دادند تا امنیت امروزی به دست ما برسد و باید به خانواده های معظم شهدا عرض کنیم از روی اخلاص و صداقت ما مدیون شما هستیم، فرزندان شهید شما در مسیری قرار گرفتند که اول شهیدشان امیرالمومنین لنگرگاه زمین و آسمان است لذا از این منظر به شما عزیزان تبریک می‌گوییم.

واهبی زاده امام جمعه سی سخت به نقل از پدر شهید آراسته گفت: بعد از اینکه فرزندم را در قبر گذاشتند و با بدن مبارک فرزندم خداحافظی کردم از آنجا قلبم و وجودم مملو از صبر و بردباری شد 

واهبی زاده گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌داریم و  محضر خانواده‌های معظمشان عرض تسلیت و تعزیت داریم و از پروردگار متعال برای این عزیزان صبر و مسئلت خواستاریم.

سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد فرمانده انتظامی دنا ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت شهادت شهدای اخیر مدافع امنیت گفت: شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است، شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است شهید آگاهانه و بخاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن مسیر فی سبیل الله را انتخاب می‌کند یعنی شهید در راهی کشته می شود که هر دو ارزش آگاهانه و فی سبیل الله را داراست و چنین مرگی است که به تعبیر پیامبر شریفترین و بالاترین نوع مردن است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436247

مهمترین اخبار ایران و جهان: