نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 15:28

رسانه‌ها امید آفرینی را به جامعه تزریق کنند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار بیرجند از رسانه‌ها خواست تا از اقدامات مختلفی که در طول سال در حوزه‌های مختلف شهرستان صورت می‌گیرد با انتشار اخبار و گزارشات منعکس کرده و گفت: بیان این اقدامات خود موجب تزریق امیدآفرینی به جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هومر شکری، معاون برنامه‌ریزی  و توسعه فرمانداری بیرجند ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهارداشت: تاکیدات رهبری به عنوان دیدبان انقلاب بر امیدآفرینی است.

وی تصریح کرد: پوشش اخبار رسانه ای برای امیدآفرینی آنچنان که باید باشد نبوده و متاسفانه نتوانسته ایم به اندازه هجمه های دشمن که قصد دارد دستاوردهای کشور را وارونه نشان دهد در این عرصه موفق عمل کنیم

معاون برنامه‌ریزی  و توسعه فرمانداری بیرجند با بیان اینکه جهاد تبیین فریضه فوری و قطعی است، یادآور شد: رسانه‌ها سربازان جبهه جهاد تبیین هستند که باید در این زمینه تلاش کنند.

شکری از رسانه‌ها خواست تا از اقدامات مختلفی که در طول سال در حوزه‌های مختلف شهرستان صورت می‌گیرد در انتشار اخبار و گزارشات مختلف اقدام کنند و افزود: بیان این اقدامات خود موجب تزریق امیدآفرینی به جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات این دوره از مجلس قرار داریم، گفت: رسانه‌ها باید در افزایش میزان مشارکت مردم فعالیت بیشتری داشته باشند.

شکری خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با قلم خود باید به عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب اسلامی کمک کنند.

جایگاه والای خبرنگار در حوزه اطلاع رسانی

محمد رضا بیجاری، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بیرجند نیز در ادامه اظهارداشت: جایگاه والای خبرنگار در حوزه اطلاع رسانی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به سختی‌های کار خبرنگاری گفت:  با توجه به جایگاه خبر در جامعه خبرنگاران استان همیشه رعایت انصاف را داشته و دارند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بیرجند با بیان اینکه دشمن می خواهد همه خدماتی که را در کشورهای مستتقل از جمله جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گیرد وارونه نشان دهد، اضافه کرد: خبرنگاران چشم بینای و گوش شنوای جامعه هستند که می‌توانند به خوبی مشکلات را به مدیران منعکس سازند و دستاوردهای صورت گرفته را نیز  در جامعه انعکاس دهند.

بیجاری با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال یکبار انتخابات در کشور برگزار شده و دشمن در تلاش بوده تاالقای حس دوری مردم از صندوق های رای را در دستور کار قرار داده و به اهداف خود برسد.

وی بیان کرد: از رسانه‌ها درخواست می‌شود تا با تشویق نخبگان و همه افرادی که در توان خود برای بهبود اوضاع مردم را می‌بینند تلاش کنند و همچنین برای حضور حماسی مردم در مای صندوق‌های رای فعالیت کنند.

درخواست‌های خبرنگاران در حوزه بیرجند

در ادامه این جلسه خبرنگارانی به عنوان نمایندگان رسانه در استان به بیان مطالب و درخواست‌های خود پرداختند که از جمله آن برگزاری تورهای رسانه ای در سطح شهرستان، توجه به ظرفیت های گردشگری مرکز استان، مشخص شدن تیم رسانه ای فرمانداری بیرجند در انتخابات، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با خبرنگاران و اتخاذ راه‌حل های کارشناسانه آنها، در اختیار قرار دادن فضاهایی از سوی فرمانداری به رسانه‌ها برای فعالیت و غیره بود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435803

مهمترین اخبار ایران و جهان: