نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 10:00

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای فجر تا بهار در همدان

همدان- مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای فجر تا بهار در استان همدان همزمان با هفته خبرنگار رقم خورد و خبرنگار خبرگزاری مهر در این جشنواره حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته خبرنگار جشنواره رسانه‌ای و پویش مردمی فجر تا بهار که در محورهای مختلف تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت انقلابی مردمی سیزدهم در عرصه‌های ملی و بین المللی، اقدامات، خدمات و دستاوردهای جدید دستگاه‌های خدمات رسان، نهادها، سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و غیره در استان همدان برگزار شد.

این جشنواره در قالب‌های خبر، گزارش، یادداشت، مصاحبه و عکس برگزار و اختتامیه آن، چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته خبرنگار که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، به پایان و نفرات برگزیده در دو سطح برتر و شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش گزارش، شکیبا کولیوند؛ خبرنگار خبرگزاری مهر حائز رتبه برتر، زهرا بیگدلو و لیلا نظری به صورت مشترک شایسته تقدیر این بخش شناخته شدند.

در حوزه خبر، سمیرا قادری به عنوان رتبه برتر، پرستو الماسی و فتانه ازانه به صورت مشترک شایسته تقدیر این بخش، در بخش یادداشت، عطیه صفی زاده، فاطمه صنیعی و مهناز روزبهانی و

در بخش مصاحبه داود شهبازی تبار، محمدرضا غلامی و عارفه سلیمانی تقدیر شدند.

در بخش عکس نیز، عبدالحرمن رافتی حائز رتبه اول، رضا زنگنه و غزاله گلمحمدی نیز به صورت مشترک شایسته تقدیر این بخش شناخته شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435091

مهمترین اخبار ایران و جهان: