نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 17:39

۸۱ کارچاق کن و متخلف طی یکسال شناسایی و دستگیر شدند

گرگان- رییس کل دادگستری گلستان گفت:سال گذشته با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ۸۱ کارچاق کن، کارشناس و وکیل متخلف و باند شاهدان دروغین، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر آسیابی اظهار کرد: برای شناسایی و برخورد با کسانی که با ادعای نفوذ حیثیت دستگاه قضائی را خدشه دار می‌کنند اغماض نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در دو سال اخیر در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای شناسایی کارچاق کن‌ها و مدعیان ارتباط با همکاران قضائی و اداری و متخلفان در دادگستری و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان صورت گرفته است، افزود: در نتیجه همین اقدامات تعداد زیادی کارچاق کن و مدعی نفوذ در پرونده‌ها، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حفاظت استان عملکرد قابل قبولی در این بخش داشته است و فقط سال گذشته با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ۸۱ کارچاق کن، کارشناس و وکیل متخلف و باند شاهدان دروغین، شناسایی و دستگیر شدند.

آسیابی با تاکید بر اینکه نگاه ما در زمینه ارتقای سلامت دستگاه معطوف بر پیشگیری است، اظهار کرد: نمایندگان ثابت حفاظت و اطلاعات در اکثر حوزه‌های قضائی استان مستقر شده‌اند.

در پایان این مراسم رئیس کل دادگستری استان با اهدای لوح از رئیس و کارکنان مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تقدیر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435891

مهمترین اخبار ایران و جهان: