نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 10:00

مهار آتش سوزی در پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر

رشت- رئیس اداره پارک ملی بوجاق از مهار آتش سوزی بیش از ۲۰۰۰ متر مربع از پارک ملی بوجاق خبر داد و گفت: فرد آتش افروز پس از شناسایی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان باقری پور اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه در پی وقوع آتش سوزی در پارک ملی بوجاق، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی بوجاق بلافاصله در محل حاضر شدند و عملیات خاموش کردن آتش را شروع کردند و پس حدود ۳ ساعت شعله آتش به طور کامل مهار و خنک سازی شد.

باقری پور افزود: در این عملیات که در کنار محیط بانان، چند تن از نیروهای مردمی و مأمورین آتش نشانی حضور داشتند، که بیش از ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی پارک‌ملی بوجاق دچار حریق گردید.

وی ادامه داد: عملیات اطفا حریق با استفاده از ادوات موجود در اداره پارک ملی بوجاق آغاز شد که با توجه به شدت حریق و احتمال گسترش به نواحی دیگر با هماهنگی انجام شده و حضور به موقع و مؤثر رئیس و پرسنل سخت کوش آتش نشانی و همراهی مسئولین محلی و اهالی منطقه آتش سوزی به صورت کامل مهار گردید.

باقری پور تصریح کرد: مردم و اهالی محترم در صورت بروز چنین حوادثی مراتب را سریعاً به اداره محیط زیست با شماره ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441103

مهمترین اخبار ایران و جهان: