نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 19:16

جابجایی ۳ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه

کرمانشاه- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از جابجایی ۳ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه خبر داد.

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی چهار ماهه سال‌جاری سه میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده است و از دیگر اقدامات در حوزه حمل و نقل کالا بازدید و بررسی مستمر از وضعیت پایانه بار جهت بهبودی و اصلاح وضعیت موجود است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۱ هزار حوله صادر و تعداد بارنامه‌ها صادر شده نیز ۱۹۰ هزار است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشتر تناژ جابجایی کالا در استان کرمانشاه مربوط به شهرستان کرمانشاه با یک میلیون و ۸۷۸ هزار تن است و سیمان ۳۰۹ هزار تن کالای اصلی جابجا شده است.

احمدی عنوان کرد: ۱۰ کالای عمده حمل شده در استان کرمانشاه سیمان به صورت کیسه‌ای و فله، مازوت، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، خاک‌معدنی، پلی اتیلن، سنگ‌سنگبری و کود اوره است.

وی درباره تعداد رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا، گفت: ۲۰ هزار و ۸۸ راننده در حوزه حمل و نقل کالا فعال هستند و تعداد کل ناوگان (کامیون) حمل و نقل کالای برون‌شهری ۱۴ هزار و ۲۶۷ خودرو است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440447

مهمترین اخبار ایران و جهان: