نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 19:57

بازماندگان از تحصیل توسط مجمع خیران تعلیم و تربیت حمایت شوند

شیراز- استاندار فارس گفت: مجمع خیران تعلیم و تربیت استان فارس از ادامه تحصیل کسانی که علاقمند به علم آموزی هستند اما به دلیل مشکلات مالی از تحصیل باز مانده‌اند، حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: ضرورت دارد که مشکلات سخت‌افزاری مدارس استان با استفاده از اعتبارات ملی و استانی همچنین بهره‌گیری از ظرفیت مجمع خیران، شهرداری‌ها و قانون مولدسازی املاک سازمان‌ها حل و فصل شود.

وی ادامه داد: در بحث پیش‌بینی و تأمین سرویس مدارس نیز با هدف ارتقا سطح ایمنی دانش آموزان تدابیری اتخاذ شود و در بحث تعرفه و هزینه آن نیز به گونه‌ای عمل شود که هم منافع والدین و هم منافع رانندگان در آن دیده شود.

او اظهار کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، فضای مدارس به بهترین شکل ممکن آماده و مهیای حضور دانش آموزان شود.

ایمانیه، خواستار تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در مباحث آموزشی و پرورشی دانش آموزان شد و ادامه داد: اقدامات مربوط به این حوزه باید عمیق، با تدبیر و به شکل مستمر و در بخش‌هایی نیز با همکاری و مشارکت مجموعه‌ها و نهادهای متولی انجام شود.

استاندار فارس اظهار کرد: اگر بنا است در سطح معلمان و کارکنان آموزش و پرورش جابه‌جایی نیز انجام شود، این کار با تدبیر و بدون هیچ‌گونه تبعیضی انجام شود و شرایط به گونه‌ای مدیریت شود که هیچ کلاس درسی در آغاز سال تحصیلی بدون معلم نباشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440503

مهمترین اخبار ایران و جهان: