نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 18:15

ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی مشکل تامین اعتبار ندارد

گرمی-مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: هیچ مشکلی در فرآیند تأمین اعتبار برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان گرمی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیک‌سیرت بعدازظهر شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان گرمی با بیان اینکه هیچ مشکلی در فرآیند تأمین اعتبار برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی وجود ندارد، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان گرمی و تسریع در صدور سند زمین از سوی هیئت عالی مولدسازی برای احداث درمانگاه جدید، عملیات اجرایی پروژه با تأمین اعتبار مورد نیاز تا اواخر مهرماه سال‌جاری شروع شود.

وی وضعیت خدمات درمانی در این شهرستان را مناسب عنوان کرد و گفت: مأموریت اصلی ما ارائه خدمات مطلوب و کیفی به بیمه‌شدگان است و قطعاً در درمانگاه جدید گرمی نیز سعی ما بر این خواهد بود تا با مشخص شدن زمین به سرعت عملیات احداث را انجام داده و ما در این فضا به مخاطبانمان ارائه خدمات درمانی و دارویی را انجام دهیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل به کمبود فضای فیزیکی درمانگاه فعلی برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود با در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده در این شهرستان و رضایتمندی جامعه هدف بیمه‌ای، توسعه خدمات درمانی را در این شهرستان تا پایان کار دولت در وضعیت مطلوب شاهد باشیم.

نیک‌سیرت بیان کرد: بیمه تأمین اجتماعی ۳۹ درصد در این شهرستان تحت پوشش قرار داده است که شامل ۲۹ هزار نفر در این شهرستان هستند و باید امکان دسترسی آن‌ها را به شرایط مطلوب خدمات رسانی را آسان کنیم.

درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی در شأن و منزلت مردم این منطقه نیست

حسین مولایی، فرماندار گرمی هم در این نشست با بیان اینکه درمانگاه موجود در شهرستان در شأن و منزلت مردم این منطقه نیست، گفت: مجوزهای لازم برای احداث درمانگاه در این شهرستان اخذ شده و تلاش می‌شود با تحویل زمین مورد نیاز در اندک زمانی ممکن عملیات احداث درمانگاه آغاز شود.

وی برگزاری جلسه‌های متعدد برای رسیدن به یک نتیجه واحد و مؤثر در راستای اجرای پروژه را یادآور شد و افزود: در نهایت سند واگذاری زمین به نام درمانگاه در روزهای آتی صادر خواهد شد و امیدواریم که با توسعه خدمات درمانی در این شهرستان رضایت‌مندی جامعه هدف بیمه‌ای تأمین اجتماعی را شاهد باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1416647

مهمترین اخبار ایران و جهان: