نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 10:38

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور در همدان برگزار می‌شود

همدان-رئیس هیئت والیبال استان همدان گفت: مسابقات والیبال قهرمانی کشور جوانان از تاریخ ۱۴ مردادماه به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

حمید بادامی‌نجات صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کشوری اظهار کرد: مسابقات والیبال قهرمانی کشور جوانان به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای حضور در این مسابقات ۱۳ استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس هیئت والیبال استان همدان با بیان اینکه مسابقات روز ۱۴ مردادماه به طور رسمی آغاز می‌شود، گفت: این مسابقات به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و برنامه بازی‌ها پس از قرعه‌کشی اعلام می‌شود.

بادامی خاطرنشان کرد: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، منطقه آزاد قشم، کرمان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان، قم، زنجان، گیلان، اراک، ایلام، همدان تا کنون برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به محل برگزاری مسابقات و اسکان تیم‌ها بیان کرد: با توجه به امکانات سالن مسابقه، خوابگاه، سلف غذاخوری این مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان همدان عنوان کرد: وسیله ایاب و ذهاب برای تماشای این مسابقات از محل سالن فردوسی برای علاقمندان نیز در نظر گرفته شده است که امیدواریم حضور تماشاگران پرشور حرارت این مسابقات را دوچندان کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419247

مهمترین اخبار ایران و جهان: