نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 20:01

تامین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن فریمان ۷۰ درصد پیشرفت داشته است

فرماندار فریمان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی عملیات آماده سازی زمین و معابر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان را شروع کرده و تا امروز افزون بر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، محمد اکبری اظهار کرد: تاکنون از شهرستان فریمان پنج هزار و ۵۵۵ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۵۲ نفر حائز شرایط لازم هستند و هزار و ۶۵۹ متقاضی نیز تایید نهایی شده اند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۳۹ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن فریمان قرعه کشی و تحویل متقاضیان شده است که هر قطعه زمین شامل ۲ واحد مسکونی در ۲ طبقه روی پیلوت است.

فرماندار فریمان گفت: همچنین با پیگیری صورت گرفته دستگاههای خدمات رسان، عملیات تامین خدمات زیربنایی در زمین نهضت ملی مسکن فریمان از ۲ هفته قبل با جدیت شروع شده و کار نصب انشعابات برای برخی واحدهای متقاضی به زودی انجام خواهد شد.

اکبری مشارکت مردم در طرح نهضت ملی مسکن فریمان را به صورت گروه ساخت عنوان کرد و افزود: ساخت ۴۷۸ واحد در سایت ۲۵ هکتاری نهضت ملی مسکن فریمان با مشارکت خوب متقاضیان و همراهی و همدلی مدیران شهرستان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت طرح، ۱۵۰ واحد در مرحله اجرای اسکلت و سقف، ۵۰ واحد در مراحل پایانی و یا نازک کاری بوده و بقیه موارد نیز در مرحله پی ریزی (فونداسیون) است.

گفتنی است شهرستان فریمان با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر دارای چهار شهر و ۱۲۰ روستا و بیش از ۲۰ خانوار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420547

مهمترین اخبار ایران و جهان: