نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 11:05

سفارش کتاب برای ۲۹۸ هزار دانش آموز گلستانی ثبت شد

گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از ثبت سفارش کتاب ۲۹۸ هزار دانش آموز در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا نظری گفت: کتب درسی دانش آموزان در انبار کتاب آموزش و پرورش استان تجمیع شده و توزیع به شهرستان‌ها و مناطق در حال انجام است.

وی افزود: از ۴۲۱ هزار و ۵۶ دانش آموز گلستانی، ۲۹۷ هزار و ۴۴۹ نفر (۷۰ درصد) تا کنون موفق به ثبت کتب درسی خود شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اتمام زمان ثبت نام کتب درسی میان پایه در چهارم تیرماه گفت: دانش آموزان میان پایه باید در انتظار زمان تمدید ثبت نام کتب درسی باشند، البته در حال حاضر سامانه ثبت‌نام کتب درسی برای پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم فعال است.

وی ادامه داد: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور، توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی از (۱۰ شهریور) آغاز می‌شود.

نظری زمان اصلاح سفارش کتب درسی را تا (۳۱ شهریور) اعلام کرد و اظهار کرد: توزیع کتب از مناطق استان گلستان به مدارس از (۱۱ تا ۳۱ شهریور) انجام می‌شود.

وی افزود: توزیع کتب در مدارس نیز (۱۸ شهریور) تا (اول مهر) انجام می‌شود و دانش آموزان برای دریافت کتاب‌های درسی خود باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: اولیا و مدیران مدارس می‌توانند برای سفارش کتب درسی از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام کتاب‌های درسی به آدرس irtextbook.ir اقدام کنند و توجه داشته باشند که ثبت سفارش کتب درسی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419303

مهمترین اخبار ایران و جهان: