نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 22:47

وکیلی: اوج کار ایران مقابل پورتوریکو در سرویس بود

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: مقابل پورتوریکو اوج کار تیم در بخش سرویس بود و توانستیم ۱۰ امتیاز مستقیم بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد وکیلی بعد از پیروزی تیم ملی نوجوانان ایران مقابل پورتوریکو اظهار کرد: این اولین بازی پورتوریکو بود و اطلاعات کادر فنی ایران مربوط به همان مسابقات قاره‌ای سال قبل بود. یک سری از بازیکنان پورتوریکو عوض شده بودند اما تیم ایران سعی کرد که روند بازی خود را داشته باشد و در دریافت و حمله کارایی خود را حفظ کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز اوج کار تیم ایران در بخش سرویس بود که توانستیم ۱۰ امتیاز مستقیم بگیریم. تیم پورتوریکو را تحت فشار قرار دادیم و حملات این تیم را نیز کنترل کردیم و توانستیم در این مسابقه پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: این بازی یک حسن دیگر هم داشت و آن استفاده از تمام ظرفیت بازیکنان بود. هر 12 بازیکن را به مرور وارد زمین کردیم و شرایط را طوری رقم زدیم که بچه‌ها در شرایط مسابقه بمانند. در این گونه مسابقات نیاز است که از همه نیروها استفاده کنیم.

وکیلی در پایان افزود: امروز از ساعت 7 صبح که از خواب بیدار شدیم یک تمرین خوب در سالن اصلی مسابقات که مرحله پلی‌آف قرار است آنجا برگزار شود، انجام دادیم. به فاصله سه، چهار ساعت آماده مسابقه شدیم و این نشان می‌دهد که ایران تیمی مصمم است. از عملکرد بازیکنان و همکاران عزیزم راضی هستم. همچنین از فدراسیون والیبال که تیم را مورد حمایت قرار می‌دهد، تشکر می‌کنم.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز (پنج‌شنبه 12 مرداد) در دومین دیدار مرحله گروهی سه بر صفر پورتوریکو را شکست داد.

شاگردان وکیلی فردا (جمعه 13 مرداد) بازی ندارند و از ساعت 20:30 دقیقه روز ‌شنبه 14 مرداد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف کلمبیا می‌روند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425003

مهمترین اخبار ایران و جهان: