نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 14:45

توزیع ۱۸۰۰ کولر و یخچال میان مددجویان کمیته امداد خوزستان

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: یک هزار و ۸۰۰ دستگاه کولر و یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آئین توزیع وسایل سرمایشی میان مددجویان کمیته امداد خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: در مرحله اول اجرای طرح تأمین وسایل سرمایشی برای خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان این استان، تعداد ۸۰۰ دستگاه کولر و یک هزار دستگاه یخچال بین آنها توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع لوازم سرمایشی با اولویت مناطق محروم در خوزستان انجام می‌شود، افزود: این تعداد کولر بین مددجویان تحت حمایت استان که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودند، توزیع شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: با همکاری افراد نیکوکار، خیران و سازمان‌ها زمینه خرید کولر فراهم شده و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی میان آنان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر خوزستان به دست نیازمندان برسانند، بیان کرد: در طول سال نیز اقلام ضروری زندگی بین مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه طرح اهدای کولر به نیازمندان و پویش تهیه لوازم سرمایشی کار ابتکاری امدادگران جهادی در روزهای گرم خوزستان است، گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خرید کولر برای نیازمندان در قالب پویش کولر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از راه‌اندازی پویش "نسیم حسینی" تهیه وسایل سرمایشی برای نیازمندان است، ادامه داد: در صورتی که مردم کولر کارکرده و بلااستفاده یا مازاد داشته باشند می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این طرح مشارکت کنند.

شیبه یادآور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب تهیه کولر یا مشارکت در تأمین بخشی از هزینه‌های آن به هر میزان که می‌توانند از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان و یا با کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405547

مهمترین اخبار ایران و جهان: