نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 21:40

۱۴۳ تن آرد مازاد به سهمیه نانوایان استان قزوین اضافه شد

قزوین- سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اختصاص ۱۴۳ تن آرد مازاد به سهمیه نانوایان این استان مصادف با آغاز ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید خدایاری روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: قبلاً نیز در آغاز ماه محرم ۱۴۵ تن آرد به سهمیه نانوایان استان قزوین افزوده شده و بین آن‌ها توزیع شد.

وی با بیان اینکه از ۱۰ روز گذشته تاکنون ۲۸۸ تن آرد به مناسبت‌های مذهبی به سهمیه نانوایان استان قزوین افزده شده است، گفت: این اقدام با توجه به نیاز متقاضیان و مصرف کنندگان به نان و همچنین برگزاری مراسم‌های مذهبی و توزیع نذورات صورت گرفته است.

خدایاری تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سهمیه آرد تاسوعا و عاشورای حسینی از نوع آرد یارانه‌ای نوع یک و ۲ از امروز (چهارشنبه) بین نانوایان استان قزوین توزیع می‌شود.

این مسئول در ادامه به افزایش نظارت‌ها در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته قرار است با هدف کنترل و نظارت بیشتر بر واحدهای نانوایی و همچنین کاهش تخلفات میزان نظارت‌ها و بازرسی‌ها در روزهای تعطیل تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش یابد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر عملکرد واحدهای نانوایی، پس از مشاهده تخلفات موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1406891

مهمترین اخبار ایران و جهان: