نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 09:23

مردمی‌سازی فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات در دستور کار است

بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برای مردمی‌سازی فعالیت های شورا، کمیته های جدیدی همچون جوانان و اهل سنت ایجاد شده است.

حجت الاسلام جلیل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اقدامات تبلیغی باید مد نظر رهبر انقلاب اقدام کنیم و همه ابعاد را بسنجیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: اکنون دشمن از محل اقتصادی به اعتماد جوانان ضربه می‌زند لذا باید محل جهاد تبیین همین نقطه باشد.

وی در ادامه با اشاره به عدم وجود امکانات مناسب، افزود: تنها استانی هستیم که شورای هماهنگی در آن ساختمان اداری ندارد اما پس از گذشت ۱۲ سال از عدم پیشرفت ساختمان در حال ساخت، چند روز گذشته این روند شروع شده است.

محمدی گفت: این پروژه بعد از گذشت ۱۲ سال تنها ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ از سوی دیگر مجموعه استان نیز اعتباری برای تکمیل آن در نظر نمی‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به دعوت متعدد سخنرانان مطرح کشور، به استان، بیان کرد: وظیفه شورا هماهنگی است و نباید در اجرا دخالت کنیم و سعی کردیم این روند را نهادینه کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه به عدم اجرای مسئولیت اجتماعی توسط کارخانجات بزرگ استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها بودجه‌های کلانی برای مباحث فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دارند در حالی که اگر اعتباری در اختیار شورا قرار بگیرد با اقدامات بزرگ فرهنگی استان رو به جلو حرکت می‌کند.

محمدی در انتها گفت: برای مردمی سازی برنامه‌ها کمیته‌های جدیدی مانند جوانان و اهل سنت ایجاد کردیم و به صورت پیوسته با آنها در ارتباط بوده و برای اجرای برنامه‌ها همکاری می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429791

مهمترین اخبار ایران و جهان: