نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 12:56

رکورد تولید و فروش ماهانه در کارخانه لعابیران شکسته شد

همزمان با کسب رتبه دانش بنیان تولیدی از نهاد معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بالاترین میزان تولید و فروش ماهانه در شرکت لعابیران طی ۶ سال اخیر رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این مجموعه به همت تیم مدیریتی و پرسنل خود و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال «مهار تورم, رشد تولید» موفق شد رکورد تولید ماهانه خود را طی ۶ سال اخیر به میزان ۱٫۲۰۶ تن افزایش دهد که در مقایسه با میزان مشابه سال قبل رشد ۱۳ درصدی داشته است. 

همچنین فروش محصولات شرکت نیز به میزان ۱٫۲۴۸ تن نیز رشد ۱۹ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل داشته که  بالاترین میزان فروش طی ۶ ساله اخیر بوده است. 

خاطر نشان میگردد که این شرکت در خردادماه سال ۱۴۰۲ بالاترین میزان تولید و فروش ۶ ساله را داشته که با تلاش و برنامه ریزی توانست در تیر ماه با افزایش میزان تولید و فروش نسبت به خرداد ماه  ۱۴۰۲ برای دومین بار در سال جاری رکورد ماهانه خود را بشکند همچنین میزان تولید محصولات شرکت در ۴ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ به میزان ٣/۶۴٨ تن و میزان فروش محصولات ۳٫۸۷۴تن بوده است. 

 موفقیتی دیگر در کارنامه شرکت لعابیران با کسب رتبه دانش بنیان تولیدی از نهاد معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ثبت رسید که این امر موجب توسعه بازار محصولات دانش بنیان، معافیت های مالیاتی گمرکی، اخذ تسهیلات و زمینه دستیابی به اهداف اقتصادی مبتنی بر دانش و اقتصاد مقاومتی را برای این شرکت محقق می سازد. 

شایان ذکر است شرکت لعابیران در سال ۱۳۶۰ تاسیس و بزرگ ترین تولید کننده لعاب و اولین صادر کننده لعاب در کشور است که با نماد شلعاب در بورس اوراق بهاددار فعالیت دارد و نشان سیب سلامت از انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقا سلامت ایران را دارد و ظرفیت عملی سالانه ۲۵/۰۰۰ هزار تن می باشد و توانایی تولید انواع فریت، لعاب، انگوب، پودر چاپ، رنگ متالیک، لوستر، وتروزا، شوگر، لعاب های پولیشی و گرانیلیای پولیشی را دارد.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1430403

مهمترین اخبار ایران و جهان: