نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 00:54

تیراندازی به اتوبوس صهیونیست‌ها در شهرک حواره

اتوبوس صهیونیست‌ها در شهرک حواره هدف تیراندازی قرار گرفت و نظامیان صهیونیستی تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در شهرک حواره در جنوب نابلس خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه امروز دوشنبه به سمت اتوبوس شهرک‌نشینان صهیونیست در شهرک حواره تیراندازی کردند.

به گفته این منابع، به شیشه جلو و سمت راست این اتوبوس ۸ گلوله اصابت کرده است.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که در این عملیات به شهرک‌نشینان اشغالگر آسیبی وارد نشده است.

نظامیان صهیونیست بلافاصله وارد این منطقه شده و تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کردند.

از سوی دیگر، فلسطینیان ساکن کرانه باختری امروز نیز از تعرض‌های مداوم نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در امان نبودند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه متعلق به فلسطینیان در شهرک بتیر واقع در غرب بیت‌لحم را ویران کردند. در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اغوار شمالی نیز یک خانه متعلق به فلسطینیان توسط نظامیان صهیونیست تخریب شد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی محلی که به عنوان پارکینگ خودروهای باری در شهر باقه الغربیه واقع در اراضی اشغالی، توسط فلسطینیان استفاده می‌شد را تخریب کردند. این دومین پارکینگی است که طی ۴۸ ساعت گذشته به بهانه نداشتن جواز ساخت توسط صهیونیست‌ها تخریب می‌شود.

خانه فلسطینیان ساکن در شهرک قطنه واقع در شمال‌غرب قدس اشغالی نیز از سوی نظامیان اشغالگر صهیونیست مورد تعرض و بازرسی قرار گرفت و دو تن از فلسطینیان نیز توسط صهیونیست‌ها بازداشت شدند.

قایق‌های ارتش رژیم صهیونیستی ۴ فلسطینی ساکن غزه را در دریای شمال نوار غزه بازداشت کردند، اما این فلسطینیان بعدازظهر امروز آزاد شدند.

در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط واقع در شمال قدس نیز، یک شهروند فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای المغیر واقع در شرق رام‌الله نیز یورش بردند و دو فلسطینی دیگر را در این منطقه بازداشت نمودند.

امروز تعرض‌های شهرک‌نشینان صهیونیست نیز تداوم یافت و شهرک‌نشینان به شهرک شیخ جراح واقع در قدس اشغالی یورش بردند. علاوه بر این شهرک‌نشینان صهیونیست یک خانه متعلق به فلسطینیان در وادی حلوه واقع در محله سلوان قدس را به تصرف خود درآوردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست به منطقه بورین واقع در جنوب نابلس نیز یورش بردند و اراضی کشاورزی فلسطینیان در این منطقه را به آتش کشیدند.

بیش از ۲۴۵ شهرک‌نشین صهیونیست امروز هم با حمایت مستقیم نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی تعرض کردند و اقدامات تحریک‌آمیزی را در این مکان مبارک صورت دادند.

همچنین یورش وحشیانه بامداد امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم در کرانه باختری و وارد نمودن آسیب‌های جانی و خسارت‌های مادی فراوان به زیرساخت‌های این اردوگاه و دارایی‌های فلسطینیان با واکنش‌های شدید مردمی و دولتی مواجه شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: یورش اشغالگران به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم و ویرانی گسترده آن، جنایت صهیونیستی جدیدی است که در سایه سکوت خشم‌آور بین‌المللی، به سریال جنجال‌ها و گستاخی‌هایی که کابینه راست‌گرا و تندرو رژی، صهیونیستی آن‌ها را قانونی جلوه می‌دهد، اضافه شد.

حماس تأکید کرد: جنایات اشغالگران، ملت ما را از مقاومت و ادامه انقلاب خود که هرروز شدیدتر می‌شود بازنخواهد داشت. اراده ملت ما از گلوله‌ها و ماشین‌های جنگی دشمن قدرت‌مندتر است. تلاش‌های دشمن برای خاموش‌نمودن شعله‌های مقاومت محکوم به شکست است و بازوان مبارزان قهرمان ما آن را ویران خواهند کرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با ستایش مقابله مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیستی در یورش امروز صهیونیست‌ها به اردوگاه نور شمس، اقدامات صهیونیست‌ها را جنایت جنگی عنوان کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1399547

مهمترین اخبار ایران و جهان: