نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 22:12

سیل به مناطق روستایی و عشایری بستان آباد خسارت وارد کرد

تبریز-مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: جاری شدن سیل شب گذشته در بستان آباد به مناطق روستایی و عشایری این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر هنربر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران در روستای قره اونه این شهرستان به دلیل جمع شدن سیلاب در محل استقرار چادرهای عشایر تعداد سه چادر زیرسیلاب خیس شده و لوازم داخل آنها از بین رفت.

وی با بیان اینکه میزان خسارت وارد شده در حال برآورد و جمع بندی است، افزود: بر اثر بارش رگباری و جاری شدن سیل در روستای شیرین بلاغ بستان آباد ۲ دستگاه کامیون، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه سواری روآ و یک دستگاه پیکان خسارت دیدند.

وی اظهار کرد: همچنین سیل موجب تلف شدن ۲ رأس گاو و شکستن ۲ تیر برق شد و به چهار واحد مسکونی، ابنیه ها و زیرساخت خیابان‌ها و محصولات کشاورزی از جمله گندم، نخود و عدس خسارت وارد کرد.

هنربر، با بیان اینکه بررسی‌های بیشتر از سوی مدیرت بحران استان و شهرستان بستان آباد در خصوص میزان خسارت‌های مناطق سیل زده در حال انجام است، ادامه داد: گروه‌های اعزامی از هلال احمر سه تخته چادر تحویل عشایر آسیب دیده کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396103

مهمترین اخبار ایران و جهان: