نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 14:23

شمار مسافران نوروزی مقیم مازندران به ۸ میلیون نفر رسید

ساری- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: از ۱۶ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین سال جاری هفت میلیون و ۹۴۴ هزار و ۵۲۵ نفر در این استان اقامت داشتند.

صادق برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین سال جاری ۷ میلیون و۹۴۴ هزار و ۵۲۵ نفر در مازندران اقامت داشتند، افزود: سوم فروردین سال جاری نیز ۹۶۲ هزار و ۹۰۸ نفر در استان اقامت داشتند.

وی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان داشتند.

وی تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی ۶۰۴ مورد از آغاز ستاد تا سوم فروردین سال جاری عنوان کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا دوم فروردین سال جاری ۳۶ فقره تشویق، ۷۵ فقره تذکرات و ۲۲ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی سوم فروردین سال جاری را سه میلیون و ۵۶۷ هزار و ۲۵۷ نفر اعلام کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1107803

مهمترین اخبار ایران و جهان: