نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 11:04

تردد وسایل نقلیه سنگین به طرف مناطق ییلاقی مشهد در روز طبیعت ممنوع است

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین اعم از تریلی، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و کامیون به طرف مناطق ییلاقی مشهد در روز طبیعت، از ساعت ۶ و ٣٠ دقیقه صبح امروز تا پایان ۱۳ فروردین ماه ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ علی اکبر غلامی اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین اعم از تریلی، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و کامیون به طرف مناطق ییلاقی مشهد در روز طبیعت، از ساعت ۶ و ٣٠ دقیقه صبح امروز تا پایان ۱۳ فروردین ماه ممنوع است.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی  افزود: تردد وانت‌بارهایی که اقدام به حمل مسافر در عقب خودرو می‌کنند نیز طی این مدت به طرف ییلاقات مشهد ممنوع است.

وی بیان کرد: از ساعت ١۶ امروز نیز حرکت کلیه وسایل نقلیه از میدان فلسطین و میدان آزادی مشهد به سمت بلوار ملک آباد، وکیل آباد و محور شاندیز - طرقبه در صورت ضرورت ممنوع خواهد بود.

غلامی اضافه کرد: همچنین از ساعت ١۶ حرکت وسایل نقلیه از سه راه طرقبه، شاندیز به سمت بلوار وکیل آباد در هر ۲ باند حرکتی در مسیر غرب به شرق در صورت ضرورت انجام می شود، از این رو رانندگانی که از شاندیز عازم مشهد باشند وارد باند شمالی بلوار وکیل آباد و رانندگانی که از طرقبه قصد عزیمت به مشهد را دارند، از باند جنوبی بلوار وکیل آباد ادامه مسیر خواهند داد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: در جاده خلج نیز حرکت وسایل نقلیه از سمت انتهای جاده خلج به سمت مشهد در مسیر جنوب به شمال در صورت ضرورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ غلامی از شهروندان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نهایت همکاری را با پلیس در اجرای تمهیدات ترافیکی داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1122603

مهمترین اخبار ایران و جهان: