نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 16:36

دادمرز: سومین طلایی 55 کیلوگرم در قهرمانی آسیا هستم/ مدالم را به مردم ایران تقدیم می کنم

کشتی گیر وزن 55 کیلو گرم کشورمان گفت: در این سال‌ها بعد از سوریان و یک کشتی گیر دیگر سومین کشتی گیری هستم که توانستم در رقابت های قهرمانی آسیا مدال طلا کسب کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پویا دادمرز پس از پیروزی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی اظهار داشت: خداراشکر می کنم که توانستیم که مدال طلا را کسب کنم وزن 55 کیلوگرم همیشه یکی از وزن های سخت کشتی فرنگی بوده است. فکر می‌کنم در این سال‌ها بعد از سوریان و یک کشتی گیر دیگر سومین کشتی گیری هستم که توانستم در رقابت های قهرمانی آسیا مدال طلا کسب کنم. 

وی در خصوص کشتی فینال افزود: کشتی گیر هندی بدن آماده و سفتی داشت و در همان تایم اول بدنم لاکتیکی شد و ادامه کشتی را با استفاده از تجربه و زیرکی که داشتم توانستم این کشتی‌گیر را از پیش رو بردارم. حریف هندی حریف خوبی بود و در فینال هم خوب کار کرد و نشان داد که بی جهت به فینال نرسیده است. خداراشکر می‌کنم که پیروز این کشتی بودم و توانستم دل مردم ایران را شاد کنم. این مدال را هم به مردم کشورم تقدیم می‌کنم. 

کشتی گیر وزن 55 کیلو گرم در پایان گفت: در دوره گذشته مدال برنز به دست آورده بودم و در این لطف خدا شامل حالم شد و توانستم مدال طلا را به دست آورم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138447

مهمترین اخبار ایران و جهان: