نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 00:03

لزوم الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در زمینه جهاد تبیین

رشت- امام جمعه فومن بر لزوم الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در زمینه جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره‌های عقیدتی، آموزش قرآن و معنویت افزایی نقش بسزایی در موفقیت‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد امین نقدی عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حسینیه بنی فاطمه (س) لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان اظهار کرد: در مسائل معنوی باید به بالادست خود نگاه کنیم و این نگاه رشد ما را به دنبال دارد.

امام جمعه فومن افزود: پیامبران ما دارای مراتبی هستند، در روز قیامت نزدیک‌ترین افراد به پیامبران و ائمه، علما و شهدا هستند.

وی تاکید کرد: عالم در جایی به این فضیلت می‌رسد که علم خود را منتشر کند، علم خود را در خدمت دیگران بگذارد و موجب احیای جامعه شود.

حجت الاسلام نقدی ادامه داد: تفکر جامع و انسان ساز امام خمینی (ره) با اندیشه‌های آن حضرت ساخته شد، رساندن به این عزت و توان در یک دوره ۴۰ ساله با جامعه پردازی اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و استاد شهید مرتضی مطهری و در ادامه رهبر معظم انقلاب بوده است.

امام جمعه فومن افزود: تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب مثل سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی با باورهای دینی و معنویت خود خدمت‌ها به اسلام کردند و با توسل به حضرت زهرا (س) مشکلات گره خورده را حل و به توفیقات دست یافتند، در میدان جنگ نماز را اقامه می‌کردند.

حجت الاسلام نقدی بر لزوم الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در زمینه جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: صرف داشتن امکانات نظامی به موفقیت نمی‌توان رسید، برگزاری دوره‌های عقیدتی، آموزش قرآن، کلاس‌های اخلاق و معنویت افزایی نقش بسزایی در موفقیت‌های سپاه و نیروهای نظامی دارد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ۳۵ نفر از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، مربیان نمونه نیروهای رسمی و وظیفه با اهدای لوح تقدیر و قدردانی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1187003

مهمترین اخبار ایران و جهان: