نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 16:03

فقط برای کسب ۳ امتیاز به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم

قزوین- مربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: شرایط لیگ یک را درک می‌کنیم و با احترامی که برای سایر رقیبان قائل هستیم فقط برای پیروزی و ۳ امتیاز به مصاف استقلال خوزستان خواهیم رفت.

مرتضی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار فردای شمس آذر با استقلال خوزستان اظهار کرد: استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته یک است و طبیعتاً بازی سختی را خواهیم داشت.

وی افزود: استقلال خوزستان کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و با توجه به شرایط جدول بدون شک بازی سخت و حساسی را شاهد خواهیم بود.

مربی شمس آذر ادامه داد: شرایط لیگ یک را درک می‌کنیم و با احترامی که برای سایر رقیبان قائل هستیم فقط برای پیروزی و ۳ امتیاز به مصاف استقلال خوزستان خواهیم رفت.

وی با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب سه امتیاز نداریم اضافه کرد: قطعاً برای پیروزی تلاش خواهیم کرد و مثل بازی‌های گذشته هجومی به مصاف حریف قدرتمند خود می‌رویم.

کریمیان تاکید کرد: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا فردا روح فوتبال را حفظ کرده و بازی جوانمردانه ای را در برابر حریف خود انجام دهیم.

وی ادامه داد: به سایر مدعیان صعود هم اطمینان می‌دهیم که تیم شمس آذر با قدرت و مانند همیشه بازی خواهد کرد و امیدواریم بازی خوبی را شاهد باشیم.

مربی شمس آذر در پایان یادآور شد: تا به این لحظه محروم و یا مصدومی نداریم و با تمام توان به مصاف میزبان خواهیم رفت.

گفتنی است تیم فوتبال شمس آذر فردا چهارشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک در حساس‌ترین دیدار هفته میهمان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1127403

مهمترین اخبار ایران و جهان: