نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 11:47

حجت‌الاسلام ردایی: مردم با حضور حماسی در روز قدس نشان دادند پای کار مظلومین جهان هستند

عضو هیات علمی دانشگاه شاهد گفت: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس با استکبار ستیزی و استضعاف گریزی مقابله کردند و نشان دادند پای کار و حامی مظلومین جهان از جمله مردم مظلوم فلسطین هستند.

حجت الاسلام حسین ردایی عضو هیات علمی دانشگاه شاهد در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور مردم در آخرین جمعه ماه مبارک امسال مبنی براین است که مردم باور دارند قدس آزاد خواهد شد، این حضور معنوی و سیاسی نشان دهندی معرفت درونی در جهت تولی و تبری است.

وی افزود: تولی بدون تبری نقص معرفتی دارد، مردم با حضور حماسی خود و با زبان روزه حمایت کامل خود را از مظلومین فلسطین نشان دادند و اعلام کردند ذره ای از این آرمان ها کوتاه نخواهند آمد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی که سربازان مکتب سیدالشهدای مقاومت هستند، جلوه های زیبایی از حضور قلب‌های هدایت شده در مسیر حق طلبی و آزادی خواهی را به تصویر کشیده و در تاریخ ماندگار کرد.

حجت الاسلام ردایی عنوان کرد: استکبار در دهه های اخیر به دنبال استضعاف مظلومین به ویژه مسلمانان بود، مردم ایران اسلامی امسال با حضور پررنگ در راهپیمایی روز قدس با استکبار ستیزی و استضعاف گریزی مقابله کردند.

وی افزود: امسال مسلمانان جهان شاهد جنایت فجیع اسرائیلی‌ها نسبت به مردم مسلمان فلسطین و مخصوصاً مردم غزه هستند. این مردم روزه‌دار و بی‌دفاع، با یک رژیم غاصب و سفاک می‌جنگند و ایستادگی می‌کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه شاهد در پایان گفت: ملت فلسطین در سال های گذشته مقاومت و ایستادگی کرده‌اند، کشته و زخمی داده‌اند، اما در عین حال تسلیم نشده‌اند و به راه خودشان ادامه می‌دهند، مردم ایران نیز با حضور پرشور خودشان نشان دادند پای کار و حامی مظلومین جهان از جمله مردم مظلوم فلسطین هستند و ان‌شاالله  این فتح بزرگ به دست ما رقم خواهد خورد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152991

مهمترین اخبار ایران و جهان: