نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 08:08

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی ذوب‌آهن در بازی نخست پلی‌آف

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین بازی پلی‌آف مقابل مس کرمان پیروز شد.

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در اولین دیدار خود در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال میزبان مس کرمان بود.

 سبزپوشان ذوب‌آهن در کوارتر نخست با نتیجه ۲۸ بر ۱۸ پیش افتادند، در پایان نیمه نخست نیز با نتیجه ۵۲ بر ۴۰ مس را شکست دادند.

شاگردان فرزاد کوهیان در کوارترهای سوم و چهارم نیز برتری خود را حفظ کردند و  در این دیدار که در ورزشگاه خالی از تماشاگر ملت برگزار شد، توانستند تیم مس کرمان را با نتیجه ۸۴ بر ۷۷ شکست دهند.

بلندقامتان ذوب‌آهن روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۱۹:۳۰ دومین دیدار از این مرحله مقابل مس کرمان را در سالن مجموعه ورزشی ملت اصفهان برگزار خواهند کرد.

کوارتر آخر خوب بازی نکردیم

فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن بعد از این بازی اظهار داشت: در پلی‌آف هستیم و همه تیم‌ها برای کسب یک نتیجه خوب به زمین می‌آیند، نتوانستیم کوارتر آخر را خوب بازی کنیم اما در کل مسابقه خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: از الان باید به فکر بازی دوم باشیم و برای آن آماده شویم، مسیچک و ارسلان مقداری آسیب دارند، بازی ما با تیم عراقی که رفتار غیرورزشی زیادی داشتند باعث آسیب به بازیکنان شد، امیدواریم در مسابقات بعدی بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

کوهیان در مورد داوری گفت: داوری ایراد زیادی نداشت، اما مقداری نگاه داوران به دو تیم تفاوت داشت، ولی در نتیجه دیدار تاثیرگذار نبود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152303

مهمترین اخبار ایران و جهان: