نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 15:45

امام جمعه موقت ورامین: شهرداری برای ساخت مصلی زمین اختصاص دهد

خطیب جمعه ورامین با انتقاد از عدم تخصیص زمین برای مصلی در ورامین گفت: از شهردار و شورای اسلامی شهر ورامین می‌خواهیم تا دیر نشده است برای خود باقیات و صالحاتی ماندگار بجا گذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین که در مصلی مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برخی بی حجابی‌ها آن هم از سوی نوجوانان کم سن و سال به تربیت و مراقبت والدین بر می‌گردد و به همه پدرها و مادران در شرایط جنگ ترکیبی هشدار می‌دهیم که توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن در تمام صحنه‌های رویارویی با جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری ملت شکست خورده است افزود: دشمن در جنگ اخیر هم شکست خواهد خورد.

خطیب نماز جمعه ورامین بیان کرد: امروز دولت در حوزه‌های اقتصادی اقدامات خوبی را انجام داده است ولی تا زمانی که این اقدامات در زندگی روزمره مردم مشخص نشود، تحقق نیافته است.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه افق آینده کشور روشن است گفت: جوانان با امید و نشاط و تلاش، آینده کشور را بهتر از حال خواهند ساخت دشمن می‌خواهد نا امید شویم و جوانان ما ناامید شوند ولی ۴۰ سال گذشته نشان داده که جوانان در همه صحنه‌های مختلف با وجود توطئه دشمنان حاضر بوده اند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه روز قدس ادامه داد: در این مراسم نسبت به سال گذشته شاهد حضور جمعیت بیشتر راهپیمایان بودیم و عزم و اراده جهان اسلام را در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم دیدیم.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از عدم تخصیص زمین برای مصلی در ورامین گفت: چندین سال است که شهرداران و شوراهای مختلف در ورامین آمدند و رفتند اما زمینی مناسب برای ساخت مصلی در ورامین اختصاص نیافت، ما در مناسبت‌هایی که جمعیت نمازگزاران رشد چشمگیری پیدا می کنند شرمنده این حضور عظیم می‌شویم و از شهردار و شورای اسلامی شهر ورامین می‌خواهیم تا دیر نشده است برای خود باقیات و صالحاتی ماندگار بجا بگذارند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه امروز علاوه بر مقاومت در نوار غزه شاهد ایستادگی در سراسر فلسطین هستیم تاکید کرد: فلسطین کانون اصلی مقاومت است کرانه باختری نگین مقاومت شده و عملیات استشهادی در سرزمین‌های اشغالی به گونه‌ای است که قلعه امنیتی اسرائیل شکسته شده و شکافی در این رژیم رخ داده که در ۷۰ سال این رژیم بی سابقه است.

وی با اشاره به ایام ثبت نام حوزه‌های علمیه بیان کرد: تحصیل در حوزه‌های علمیه برادران و خواهران یک مزیت با ارزش است که جوانان واجد شرایط با مدارج علمی و عملی خود توفیق سربازی حضرت ولی عصر و ترویج معارف اهل بیت را پیدا می‌کنند و بحمدالله حوزه علمیه در شهرستان ورامین نیروهای مناسبی را پرورش داده اند که هم اکنون در سنگرهای مختلف مشغول خدمت هستند.

خطیب نماز جمعه ورامین عنوان کرد: ما دین و معارف و ارزش‌های متعالی و اخلاقی را مدیون علما و حوزه‌ها در طول تاریخ شیعه هستیم و باید شکرگزار این موهبت بزرگ باشیم و این راه نورانی و سنگر مقدس را با تمام وجود پاس بداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن تشکر از اقدامات سردار رادان و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: از نیروهای مؤمن و انقلابی می‌خواهیم نیروی انتظامی را یاری کنند در این خصوص مساجد ورود کنند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163291

مهمترین اخبار ایران و جهان: