نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 15:44

امیدآفرینی و بصیرت افزایی محور همه برنامه ها قرار دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ویژه برنامه های هفته کار و کارگر در این استان را تشریح کرد و گفت: امیدآفرینی و بصیرت افزایی محور همه برنامه ها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حامد آرامش امروز در جلسه برنامه ریزی برنامه های هفته کار و کارگر اظهار کرد: در گرامیداشت هفته کار و کارگر در استان، از روزهای قبل جلسات ستاد گرامیداشت این ایام با حضور شرکای اجتماعی، بسیج کارگری و مدیران واحدهای تولیدی و صنوف در مرکز و نقاط مختلف برگزار شد.

وی افزود: تلاش و رویکرد ستاد هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان در برنامه‌های گرامیداشت این ایام بر تبیین آگاهانه و امیدآفرین توفیقات حاصل شده در جامعه کار و تولید و ایجاد شور و نشاط است.

رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان اظهار داشت: آغاز برنامه های این هفته در سراسر استان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان سرافراز خواهد بود و در ادامه نشست اعضای ستاد و منتخبان جامعه کار و تولید با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان ها انجام می شود.

آرامش برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگران با عنوان "قرار تلاش"، ویزیت رایگان کارگران و خانواده های آنان، سرکشی از خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان قشر کارگری، برگزاری نشست های تخصصی و تبیینی، اهدای خون، نواختن زنگ فرهنگ کار در مدارس و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارگری را از جمله برنامه های هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان بیان کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در این هفته طی جشنواره ای از کارفرمایان سلامت محور، خانه های بهداشت کارگری نمونه و مسئولین ایمنی برتر سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان استانی و جامعه کار و تولید قدردانی می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه با بیان اینکه کارگران و کارآفرینان محور رشد تولید هستند، افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان "مهار تورم، رشد تولید"، جامعه کارگری اعم از کارگران و کارآفرینان محور عملیاتی ساختن شعار سال در جامعه به شمار می روند.

آرامش تاکید کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در راستای اهداف دولت مردمی سیزدهم و وزارت متبوع، از سال گذشته تلاش کرده است با پشتیبانی مسئولان استان، دغدغه های جامعه کارگری را پیگیری و رفع کند و در سال جاری نیز این مهم با قوت و جدیت بیشتری تداوم می یابد.

وی گفت: قشر شریف کارگری به عنوان تلاشگران غیور و زحمتکش عرصه کار و تولید و جهاد اقتصادی، در طول بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه‌های خلاقانه، همواره حضوری بانشاط و شورآفرین در عرصه‌های مختلف جامعه داشته و دارند و بر ما حفظ حرمت و تکریم خدمات این عزیزان اولویت است.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1167403

مهمترین اخبار ایران و جهان: