نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 22:33

فردا یک بازی بسته از تیم مسجد سلیمان خواهیم دید

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا یک بازی بسته از تیم مسجد سلیمان خواهیم دید و دنبال راهکارهای مختلف در سر تمرین بودیم که بتوانیم این دفاع لایه‌ای را باز کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان عصر امروز یکشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد: با توجه به جایگاه مسجد سلیمان من فکر می‌کنم بسیار بازی سختی است زیرا شمشیر دو لبه است؛ از یک طرف شرایطش در جدول خیلی سخت و ممکن است فردا آخرین بازی آنها در لیگ برتر که بتواند امید به صعود داشته باشد و از یک جهت با آرامش فراوان با توجه به اینکه آخرین تیم جدول است با ما بازی می‌کند و این می‌تواند نقطه مثبت و منفی برای ما باشد.

وی افزود: مثبت از این جهت که وضعیتمان را با این تیم می‌دانیم و تقریباً یک هفته است از ریز و درشت تمریناتشان اطلاع داریم چون به ما نزدیک هستند و می‌دانیم چه شکل دارند کار می‌کنند و دو هفته خیلی خوب داشتند و توانستند تیم خوب ذوب را شکست بدهند.

منصوریان ادامه داد: فردا یک بازی بسته از تیم مسجد سلیمان خواهیم دید و دنبال راهکارهای مختلف در سر تمرین بودیم که بتوانیم این دفاع لایه‌ای را باز کنیم. اما اگر بالا بازی کنند یک بازی خوب را خواهیم داشت اما پیش بینی هرگونه اتفاق را برای بازی فردا داریم و از هر کار تاکتیکی بچه‌ها را با خبر کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که فردا به شدت به این بُرد احتیاج داریم و امیدوارم بچه‌های ما بتوانند روند رو به رشد و تاکتیکی خود را ادامه دهند و بتوانیم سه امتیاز را در خانه نگه داریم.

منصوریان در خصوص سقوط ۲ تیم نفتی گفت: در هر صورت با تمام مشقات بودن ۲ تیم نفتی در خوزستان و کشور به عنوان تیم لیگ برتری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خیلی از بخش‌هایی که شاید استاندار و فرماندار آن شهر می‌خواهد به مردم کمک کند بار اصلی را این دو تیم بر می‌دارند؛ وقتی این ۲ تیم بازی دارند تا چند روز انرژی مثبت در شهر است و جوانان الگویی پیدا می‌کنند برای اینکه بتوانند یک مسیر بهتری را پیدا کنند. عمده مشکل این دو تیم به سال ۱۳۹۳ بر می‌گردد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم اساساً باید برنامه‌ریزی شود تا تیم‌های نفتی را به هلدینگ های وزارت نفت بدهند که بودجه شأن تأمین شود. امروز در مارکتی که تیم‌ها ۷۰۰ میلیارد خرج می‌کنند و من فکر می‌کنم سال آینده این مارکت روی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد می‌رود چطوری ممکن است این طفل معصوم‌ها ۵۰ میلیارد کار کنند؟ هزینه رفت و برگشتشان را ندارند. خیلی دردآوراست.

منصوریان در خصوص اینکه ۱۸ بازیکن فولاد قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود و برنامه آن‌ها برای تمدید چیست، گفت: بازیکنان اعلام آمادگی کردند بمانند. با رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره برنامه‌ریزی کردیم. سال آینده هرکس بخواهد بماند زیر ۳۰ سال، باید قرارداد سه ساله و بالای ۳۰ سال دو ساله ببندد. از این ۱۸ نفر هم که قراردادشان تمام می‌شود بخشی بازیکنان جوان و تعدادی بازیکن زیر ۲۳ سال و بخشی بازیکن زیر ۲۵ ما هستند رسماً به باشگاه اعلام کردم همه را می‌خواهم.

وی با اشاره به توجهش به فوتبال پایه گفت: نگاه بسیار ویژه‌ای به پایه دارم و دیروز دو بازیکن از تست اول هفت نفره ای که گرفتیم، پیدا کردیم که فوق‌العاده آینده روشنی دارند و از باشگاه درخواست می‌کنم قرارداد بالای ۵ سال با اینها ببندند با توجه به اینکه سنشان کم است مادر پدر اجازه دارند که به محضر بیایند و قرارداد رسمی ببندند.

منصوریان درباره مصدومیت یونس دلفی گفت: من بسیار یونس را دوست دارم. او ضربه‌ای به زانویش برخورد کرده و روند درمانش را پشت سر می‌گذارد. اسمش را به باشگاه برای تمدید داده‌ام و باید سه ساله تمدید کنند. بازیکن مستعدی است که باید به فوتبال و دوران اوجش بازگردد و ما این کار را می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1165991

مهمترین اخبار ایران و جهان: