نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 15:14

توقیف خودروی شوتی با 40 هزار نخ سیگار قاچاق در ایلام

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش و اقدام به موقع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خودروی شوتی با 40 هزار نخ سیگار قاچاق در ایلام متوقف شد .

سرهنگ "حسین نجفی " جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا وارز ویژه ایام نوروز 1402، با محوریت کالاهای دخانی و با اولویت جمع آوری و توقیف خودروهای تیزرو "موسوم به شوتی"ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات پلیسی یک دستگاه خودرو شوتی را جهت بررسی  بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازدید از این خودرو توقیفی تعداد 40هزار نخ انواع سیگار خارجی و مقادیری توتون قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را یک  میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز ضربات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور و تولید داخل وارد میکند از مردم خواست: چنانچه با فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان و کسانی که امنیت اقتصادی را به خطر می اندازد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1114403

مهمترین اخبار ایران و جهان: