نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 14:35

ساحل گناوه پاکسازی شد

گناوه- کارکنان و اساتید دانشجویان دانشگاه گناوه و اداره محیط زیست این شهرستان در روز ملی خلیج فارس بخشی از ساحل گناوه را پاکسازی کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت روز ملی خلیج فارس و همزمان با هفته زمین پاک، با همکاری دانشگاه پیام نور گناوه پاکسازی ساحل را در برنامه قرار دادیم.

کامبیز عبدالهی افزود: داشتن محیطی عاری از زباله و آلودگی به ویژه در بخش ساحل که تفریح گاه اصلی مردم و مسافران در این بندر است همواره جر برنامه‌های این اداره و دوستداران و فعالان محیط زیست شهرستان است تا با انجام این حرکت مثبت، شهری عاری از زباله و آلودگی داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به اهمیت داشتن زمین پاک، امیدواریم با مشارکت بیشتر همه مردم به خصوص صنایع محیط زیستی سالم و عاری از آلودگی داشته باشیم.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساحل گناوه از پر طرفدار ترین سواحل در جنوب کشور است و سالانه گردشگران زیادی از این فضا استفاده می‌کنند.

ضرغام خرمی افزود: برنامه پاکسازی ساحل گناوه در روز ملی خلیج فارس با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و حفاظت از زیست بوم دریا و ساحلی عاری از زباله انجام شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178047

مهمترین اخبار ایران و جهان: