نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 13:12

برگزاری پنجمین جشنواره «قدر استاد» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

پنجمین جشنواره قدر استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با معرفی ۱۰ برگزیده اصلی و ۳۷ استاد منتخب گروه های آموزشی، شنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، همزمان با هفته تجلیل از مقام معلم؛ پنجمین جشنواره قدر استاد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

دکتر سعید پورحسن معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی و دبیر پنجمین جشنواره قدر استاد با اعلام این خبر گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته ۱۰ استاد در محورهای مختلف برگزیده و علاوه بر آن ۳۷ نفر از اعضای هیئت علمی گروه های آموزشی به عنوان استاد برتر هر گروه، انتخاب شده اند که در آیین پایانی جشنواره ۱۶ اردیبهشت سال جاری معرفی خواهند شد.

پورحسن افزود: در انتخاب استاد برگزیده آموزشی آراء فراگیران از ملاک های اصلی است و در کنار آن نظرات مدیران گروه و معاونین آموزشی بیمارستان ها و امتیازات ارزشیابی های سالانه اساتید در پنج سال اخیر در انتخاب نهایی هیئت داوران تاثیر گذار بوده است.

جشنواره قدر استاد که هر ساله به همت دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف تقدیر از اساتید برتر این دانشکده برگزار می شودد، امسال پنجمین اجرای خود را با معرفی اساتید نماد آموزش عالی کشور تجربه خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177847

مهمترین اخبار ایران و جهان: