نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 21:40

احداث 24 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سیروان

مدیرعامل شهرک صنعتی ایلام گفت: فرآیند احداث ساختمان و سوله برای ایجاد ۲۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سیروان آغاز شده است.

موسی حاتمی مدیرعامل شهرک صنعتی ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تا سال ۱۴۰۱تنها واحد تولیدی وایت بورد در شهرک صنعتی سیروان ایجاد شده و برای چهار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: هم اکنون فرآیند احداث ساختمان و سوله برای ایجاد ۲۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سیروان آغاز شده است که در صورت بهره برداری برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهند کرد.

مدیرعامل شهرک صنعتی ایلام تصریح کرد: این واحد‌ها در زمینه‌های محصولات شیمیایی، کانی غیرفلزی، سلولزی، برق و الکترونیک، غذایی، دارویی و بهداشتی، محصولات بتونی غیرمسلح از بتن معمولی، محصولات بتنی مسلح پیش ساخته، تولید کیسه بدون بافت پلاستیکی یک لایه از پلی اتیلن، لامپ ال‌ای دی، زغال از ضایعات منابع سلولزی، ظروف یکبار مصرف آلومینیومی، تولید میوه و سبزی محافظ شده در آب نمک، کابینت، انواع اجاق گاز رومیزی، انواع چرخ گوشت صنعتی و سینک ظرف شویی است.

حاتمی در ادامه بیان کرد: هم اکنون شهرک صنعتی سیروان دارای هفت هکتار وسعت است.

وی ضمن اشاره به اینکه هم اکنون پنج هکتار آن برای اجرای واحد‌های تولیدی به متقاضیان واگذار شده است گفت: رایزنی با مردم منطقه برای واگذاری زمین با توجه به وجود متقاضی سرمایه گذاری در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم وسعت این شهرک صنعتی را افزایش دهیم. 

مدیرعامل شهرک صنعتی ایلام با اشاره به اینکه  به سرمایه گذاران هشدار ابلاغ شده بود که چنانچه وارد فاز عملیاتی نشوند پروژه قرارداد فسخ می شود و زمین از آنان پس گرفته می شود گفت: این هشدار  باعث شد که سرمایه گذاران عملیات احداث سوله‌های مورد نیاز را آغاز کنند، بطوریکه هم اکنون روند احداث این سوله‌ها در حدود چهار هکتار از زمین‌های تعیین شده آغاز شده است. 

وی تاکید کرد: این واحد‌ها باید امسال به بهره برداری برسند و در صورت اجرایی نشدن فرآیند بازپس گیری زمین‌ها و فسخ قرارداد انجام می‌شود. 

این مقام مسئول در پایان ضمن اشاره به اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز شامل شبکه آب، برق، گاز و مخابرات در شهرک صنعتی سیروان ایجاد شده بیان کرد: آسفالت معابر نیز پس از احداث کامل سوله‌ها انجام خواهد شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1132203

مهمترین اخبار ایران و جهان: