نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 21:39

جمهوری اسلامی طلایه دار حفظ ارزش‌های اسلامی است

قزوین- معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: امروز انقلاب اسلامی طلایه دار حفظ ارزش‌های اسلامی است و باید بتوانیم مدافع حقوق ارزش‌ها و انقلابمان و اسلام باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمزه برین بعد از ظهر پنجشنبه در جشن «روزه اولی‌ها» ویژه دختران ۹ ساله اظهار کرد: شاید روزه برای روزه اولی‌ها سخت باشد اما بدون شک اشتیاق عبادت و نزدیکی به خداوند و بهره گیری از الطاف الهی شوق روزه را زیاد می‌کند.

وی با بیان اینکه انجام اعمال عبادی در ماه رمضان آرامش را به انسان می بخشد، افزود: روزه و یاد خدا انسان را از اعمالی که او را درگیر روزمرگی‌ها کرده و از یاد خدا غافل کند دور می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین تاکید کرد: روزه تمرین اطاعت پذیری از خداوند و بندگی برای انسان است و امروز شما در آستانه این تمرین بزرگ هستید و امیدواریم شروع خوبی را داشته باشید.

وی تاکید کرد: از ورودی‌های بندگی خدا تکلیف روزه اولی است و شروع خوب می‌تواند پایان خوبی را به ارمغان بیاورد.

برین تصریح کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را برای تخریب ارزش‌ها و باورهای دینی به کار بسته و تلاش می‌کنند با تضعیف حجاب، عفت و پاکدامنی را از دختران و پسران ما بگیرند.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم از این عفاف و پوشش و باورها و ارزش‌ها دفاع کنیم و این فرهنگ زیبای ایرانی اسلامی را به جامعه جهانی هم معرفی نمائیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین در پایان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی طلایه دار حفظ ارزش‌های اسلامی است، یادآور شد: باید بتوانیم نگاه ارزشی و اهداف انقلاب اسلامی را به دنیا منتقل کرده و مدافع حقوق ارزش‌ها و انقلابمان و اسلام باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132147

مهمترین اخبار ایران و جهان: