نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 20:05

طرح مأموریتی «ظفر» در اردبیل آغاز شد

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با هدف تأمین امنیت و آرامش در جامعه، همزمان با سراسر کشور طرح مأموریتی «ظفر ۱۴۰۲» در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد تقوی عصر شنبه در آئین شروع طرح مأموریتی «ظفر ۱۴۰۲» در اردبیل اظهار کرد: در سطح کشور فرماندهی انتظامی تصمیم گرفته تا با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، طرح «مأموریتی ظفر» را در سال‌جاری عملیاتی کند که همزمان با شروع سال جدید، عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان شاهد اجرای مرحله اول این طرح هستیم.

وی تصریح کرد: در این طرح تلاش بر این است تا سارقان، بر هم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش دستگیر شده و نسبت به تأمین امنیت عمومی اقدامات مؤثر انجام شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در این طرح در کنار تأمین امنیت و آرامش اجتماعی، سعی بر این است تا با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر نیز برخورد شده تا احساس امنیت و آرامش بیشتر را در جامعه از سوی عموم مردم شاهد باشیم.

تقوی اعزام نیروها و اکیپ‌های یگان ویژه استان را به مناطق جرم‌خیز و پرخطر یادآور شد و افزود: در قالب گشت‌های خودرویی و موتوری این طرح با هدف تأمین امنیت و آرامش بیشتر محلات و مناطق مختلف شهر انجام می‌شود که در تعطیلات نوروزی و حتی در فصول دیگر نیز اجرای این طرح را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طرح مأموریتی «ظفر ۱۴۰۲» با اعزام اکیپ‌ها و گروه‌ها مختلف گشتی آغاز شده و تلاش ما بر این است تا بتوانیم در سطح جامعه با برخورد جدی که با اراذل و اوباش و سایر افراد متخلف انجام می‌شود، به برقراری نظم عمومی کمک کنیم.

تقوی اضافه کرد: پلیس در کنار سایر مأموریت‌ها، همواره سعی می‌کند همراه مردم بوده و زمینه و بستر تأمین امنیت پایدار و همگرایی بیشتر را در جامعه فراهم کرده و به نوعی جلوی ضوابط گناه و آلودگی‌ها را بگیرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: تلاش ما بر این است تا بتوانیم در ایام تعطیلات نوروزی که مسافران و گردشگران در این استان حاضر هستند امنیت مؤثر، پایدار و راهگشایی را تأمین کرده و از میزان جرایم احتمالی بکاهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1109891

مهمترین اخبار ایران و جهان: