نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 13:29

۸۲ هزار بسته حمایتی در میان نیازمندان توزیع شد/ حضور پررنگ خیرین

رئیس سازمان داوطلبان از توزیع ۸۲ هزار و ۶۰ بسته حمایتی در قالب طرح هلال رحمت در میان نیازمندان با مشارکت خیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ وحید سلیمی در خصوص بسته‌های حمایتی توزیع شده از تاریخ ۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین ماه گفت: با مشارکت ۷ هزار و ۴۳۱ نفر از خیرین، حامیان و داوطلبان در پویش ملی هلال رحمت، ۸۵ هزار و ۲۷۵ سبد معیشتی تأمین و ۸۲ هزار و ۶۰ بسته در میان نیازمندان توزیع شده است.

سلیمی با اشاره به جزئیات بیشتر اجرای پویش هلال رحمت از آغاز طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: ۸۱ هزار و ۵۸۳ خانوار نیازمند در سطح کشور سبد معیشتی دریافت کرده اند که با احتساب میانگین ۳ نفر به ازای هر خانوار، ۲۴۴ هزار و ۷۴۹ نفر تعداد کل بهره وران این طرح در مدت یاد شده بوده است.

وی افزود :۲۷ درصد از سبدهای معیشتی در ۲۳۷ محله از محلات هدف طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور و ۷۳ درصد نیز در سایر مناطق محروم توزیع شده است.
رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به مشارکت ۲۰۰ هزار و ۷۹۲ نفر روز داوطلب و ۷۴ هزار و ۱۵۷ نفر روز همکار سازمانی در اجرای پویش هلال رحمت از ادامه طرح یاد شده تا پایان ماه رمضان در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

سلیمی در ادامه به اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات به عنوان دیگر طرح نوروزی سازمان داوطلبان پرداخت و گفت: از ابتدای طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر تا کنون، ۸ هزار و ۹۷۶ نفر روز پزشک داوطلب به دو صورت آنکال و حضوری، از طریق مراکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان‌ها، در این طرح مشارکت داشته اند و با پاسخ گویی به سوالات در زمینه پزشکی به ارائه خدمت به هموطنان و مسافرین نوروزی پرداخته‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1124891

مهمترین اخبار ایران و جهان: